Matlagning

Tja!
Har nyligen slutat jobba. Var lika morgontrött som vanligt, och då gick jag ändå och la mig redan vid 11 igår.. tidigt för att vara mig!!

Igår var det också jobb som gällde sen solade jag lite när jag kom hem. Framåt kvällen stack jag bort till Johanna där vi skulle laga mat. Cyklade först bort till affären för att köpa lite saker som saknades. När vi kom hem började vi laga maten och efter en stund kom Fidde. Vi tre satte oss ute på altanen och åt den faktiskt mycket goda maten! Sen kom Josefine förbi en sväng också! Efter maten fick jag sjukt ont i magen.. och efter ett tags lidande kände jag att det var lika bra att dra hem.
Kollade på en film innan jag somnade.

Inga större planer inför dagen, en promenad är väl ett måste, men annars väldigt slapp dag.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0