Lite fat-man

Hejhej!
Dagen har varit skön än sålänge! Gick upp vid halv 12-tiden typ, segade med frukosten, senare började jag fixa mig och tog halv 3-bussen till stan. Där var jag med Andrea, roligt att träffa henne igen!! Vi gick till Skåres och köpte varsin muffins, mycket god var den. Sen  när vi gick på stan blev vi sugna på glass, så det blev en glass med, fetto som man är (; haha. Vi gick ner till sjön och satte oss där.
Sen började nån indier prata med oss på engelska.. lite irriterande när man sitter där och vill prata med varandra, så ska han komma där med massa konstiga frågor, typ "tror ni det finns något liv efter detta livet"... vafan??!
Kunde inte låta bli haha (;

Nu är jag hemma, ska äta något innan jag drar till min kära Mathilda! Var längesen sist så ska bli kul att träffas. Vi ska nog gå en promenad och bada lite, mys (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0