Last day at work

Tjeena!!
Gårdagen var najs. Det var jobb, sen lite solning, sen vid 4-tiden gick jag långpromenad, alldeles för varmt för att gå snabbt kan jag säga, men det var skönt att gå iaf! Senare åkte jag in till stan där jag träffade Rebecka! Vi gick och åt mat på Spice &... kommer inte exakt ihåg vad det heter hehe. Där satt vi tills det stängde sen hämtade vi en filt och satte oss vid Växjösjön. Riktigft mysigt var det och vi hade en massa att prata om. Tog 23.20-bussen hem och då var det bara till att lägga sig.




Idag har jag bara hunnit jobba än så länge. Detta var sista jobbdagen på detta jobbet, känns riktigt skönt, mest för att jag slipper gå upp 7 varje morgon. Men visst kommer man sakna alla goa ungar lite smått! Men vem vet, kanske kommer tillbaka som vikare till hösten?

Håller på o packa ner till grejjer, ska snart duscha och fixa mig lite innan jag åker till stan där jag får vänta 1 och en halv timme tills bussen till Karlshamn går! Ska vara där över helgen, ska bli gött o komma ifrån här lite och förhoppningsvis blir det väl bra väder med så man kan sola och bada vid havet, bättre än trädgården!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0