Hard work

Hejhej!
Igår var första dagen på andra jobbet, det gick bara bra! Jobbade kvällspasset vilket jag tycker är mycket skönare! Dock satt jag bara vid tv:n och drack kaffe efter 9 eftersom alla hade lagt sig då. Dumt av mig att dricka kaffe dock, kunde inte sova sen, somnade säkert inte förrän efter 3.. oså skulle jag upp kvart i 7.

Denna dagen har varit desto olugnare. Helt sjukt verkligen vad mycket det har varit, asstressigt blev det. Så dåligt att det bara är två som jobbar samtidigt.. dessutom att vi bara var sommarvikarier, ingen har delegering, dvs. vi får inte ge ut medicin vilket i sin tur leder till att vi måste ringa efter någon varje gång patienterna ska ha medicin.. krångligt värre. Överhuvudtaget var förmiddagen något kaos och vi låg efter som fan i "schemat", vissa hann ju knappt äta frukost innan maten kom... Äe... imorgon måste det gå bättre. 

Kunde sluta en halvtimme tidigare iaf eftersom jag inte hann ha någon rast. Så nu måste jag äta något litet och packa i resten för om mindre än 1 timma ska jag till Växjö för att träna på IK med Rebecka :) Ska bli skönt att röra på fläsket lite, var ju ett tag sen man tränade gym (; Lär ju f.ö vara död när jag kommer hem!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0