Galet varmt

Tjena!
Nu är även denna helg över. Den har varit bra nere i Karlshamn! I fredags gick vi och åt glass på glassbåten, sen gick vi vidare till nån ö och satt där resten av kvällen. I lördags var det ju fint väder så stack till en annan ö där vi solade och... jaa, badade gjorde vi ju inte, men skvätte lite vatten iaf hehe. På kvällen gick vi ut till dendär ön igen som vi var på i fredags. Var där hela kvällen.

Denna ön var vi på.


Igår var det ju med fint väder, så vi gick en runda.. dum som jag var tog jag inte på mig bikini så dog av värme typ! Sen gick vi och åt glass igen, glassälskare som man är hehe.
Åkte hem vid 20 i 8 och mamma hämtade mig vid stationen. När jag kom hem stack jag bort till Johanna en stund där även Fidde var. Hann se förlängningen av VM-finalen och det var ganska spännande måste jag säga!!
Vi tyckte det såg lite mobbat ut bara.. hehe.

Idag vaknade jag av att telefonjäveln ringde... 3 gånger :@ Först min mobil då det var en från jobbet... blev lite rädd att jag kollat fel och att jag skulle jobba idag.. men så vare iaf inte. Sen ringde dom från någon tidning 2 gånger... hatar verkligen att bli väckt av telefonen..
Nu är det ju också så sjuuukt varmt både inne och ute att man inte får någon frisk luft och jag har därför lätt att få ont i huvudet.. så kände mig nästan lite sjuk när jag vaknade. Nu är det dock bättre.
Planerna för idag är väl ganska obestämda.. ska träffa Johanna senare när hon slutat iaf!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0