40-årskalas

Hallåja!
Har varit dålig på att skriva under helgen, har haft lite annat för mig... I fredags tog jag det iofs väldigt lugnt har jag för mig. Jobbade förmiddagen, solade lite på eftermiddagen.. kvällen kollade jag mest på film och tog det lugnt.

Igår när jag vaknade kändes det som jag var bakis, hade jätteont i huvudet och kände mig alldeles yr. Tog en ipren och somnade om lite... men var fortfarnade yr under förmiddagen. Åkte till Tingsryd vid 1-tiden där det var 40-årsfest för Peo, min morbror! En riktigt trevlig, smått galen kväll blev det där med god mat, trevligt folk och några roliga lekar!

Födelsedagsbarnet (gubben) var glad som fått superman-kallingar ;)



Idag har det varit en slappedag. Har mestadels stekt i solen... åt nyss grillat.. ska snart gå ut en promenad... och för ovanlighetens skull ska jag gå med Johanna(!).

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0