Vill ha helg

Nu är det paus på Paradise hotel och ja, spännande är det. Dock är jag rädd för att Jackie vinner. Såg detta på Jackies blogg:
"Om jag vinner Paradise hotel, då kommer jag att göra en thailand resa. På vägen kommer jag att åka till Haiti.
Och hjälpa till, med lite av pengarna. En Se & hör journalist vid namn Ola brising kommer att följa med mig.
"

Där känns det nästan som hon försäger sig lite när hon säger att en journalist ska följa med, precis som att hon redan bokat resan o allt :O Fan, jag som vill att Kristoffer ska vinna!!!

Såhär mysigt såg det ut idag på morgonen!



Idag har jag iaf varit i skolan. När jag kom hem pluggade jag lite, har även gått en långpromenad ikväll, skönt!
Men måste säga att jag vill att det ska bli helg nununu, orkar inte riktigt skolan. Som det ser ut nu så blir det utgång, förmodligen på fredag. Hoppas det iaf!

Näe, nu ska jag sova. Morgondagen blir iag inte alltför ansträngande, en timmes Psykologi istället för två och sen film på Tyskan!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0