Varit duktig

Helgen är snart slut..igen. Veckorna går så sjukt fort, snart är blir det väl vår... hoppas jag!
I fredags var det ju utgång@Deluxe. Vi hann precis in till Deluxe innan de började ta betalt. Det var jag, Mathilda och Maria, trevligt vare. Sen stack Maria så jag och Mathilda gick vidare till Sports där vi träffade Oskar mfl. så stannade där tills det stängde. Gick vidare till McDonalds och träffade lite folk. Sov över i stan, sjukt trångt blev det, vi var 3 stycken som delade på en 90-säng :p

Igår kom jag och Mathilda hem vid halv 11-tiden. Åt lite frukost och satte igång en Freaky friday sen vid halv 2-tiden somnade vi och gick sedan upp vid halv 7-tiden. Fan vad sega vi var. Kollade på tv, åt mat och massa skit, precis som en bakisdag ska va!

Blev ett litet ego-kort innan vi stack ;p



Idag gick jag upp vid 12 (!), för en gångs skull vaknade jag inte föör sent! Åt frukost och kollade tv till typ halv 2. Sen gick jag och mamma en långpromenad vilket var välbehövligt. Sen bakade jag pizzabullar och gjorde omelett. Sen har jag pluggat lite, nu ska jag strax kolla på Blåsningen, ett nytt program på 3:an som börjar vid 20.00. Verkar vara ett roligt program där dom blåser kändisar!

Kommentarer
Postat av: mathilda

klart att det blev ett litet ego-pic ;)

2010-01-18 @ 19:35:06

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0