Toffel

Tjaa!
Igår var en till början ganska slapp dag... gjorde inte så mkt. Sen på kvällen blev det ett litet spontanbesök av Andrea som kom hit :) Vi gick ut en runda, sjukt kallt var det.
Sen kollade vi på två filmer. He's just not that into you, en ganska bra film som påminner lite om Love Actually. Olika kärleksproblem där de flesta har en eller annan relation till varandra typ. Handlar dock mest om en tjej som bli uppraggad av killar men sen hör dom aldrig av sig efterråt och hon kan inte fatta att dom är helt enkelt inte intresserade.



Sen kollade vi också på Ghosts of girlfriends past, det var väldigt bra, sån toffelfilm :p Gör ju inte saken sämre att Matthew McConaughey har huvudrollen (; Han är en player, ligger med alla och skiter i dom. Sen ska han på sin brors bröllop och saker går fel, han möter några spöken (vet, låter löjligt, men nej!) som tar honom tillbaka i tiden och visar vad som gick snett... då börjar han inse. Ja, den är såå gullig helt enkelt!^^



Gick o la oss vid 5-tiden och gick upp vid 1. Gick ut för att hon skulle hem, men hon missade bussen så hennes pappa kom och hämtade henne. Själv gick jag en promenad i det fina men så kalla vädret. Skönt att ha rört på fläsket iaf (;

Nu har jag dock såån ångerst för filmanalysen i Psykologi, seriöst, jag vet inte vad jag ska göra??! Kommer gå åt H....... Blir som vanligt att jag är ute i sista stund. Så dålig är jag att ta tag i saker när det gäller skolan.

En sak jag dock är lite stolt över mig själv är att jag inte har ätit något skit sen i tisdags! O tro mig, det är riktigt bra för att vara jag. Jag äter seriöst skit, dvs. sånt som kakor, godis, glass m.m. nästan varje dag, vardag som helg. Men nu efter att jag spydde som fan i måndagsnatt har jag hållt mig undan. Det är inte som att jag inte är sugen, för det är jag verkligen ibland, men när jag ser ex. choklad så går det bara inte. Lite frustrerande när man verkligen är sugen på något sött, men då äter jag typ digistivekex eller nått sånt istället, det funkar (Y)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0