Snöstorm, ångerst och flygbiljettsletande

Skoldagen var minst sagt meningslös. Hade ingen "riktig" lektion i Psykologi och på Tyskan var det film, fast var och lyssnade på 2 socialdemokrater och 1 moderat som hade typ debatt i samlingssalen. Var faktiskt ganska intressant. Tycker moderaten var en riktigt bra talare, mycket bättre än de två andra. Han var självsäker och körde över de andra två. Sen var det bara att gå ut i snöstormen för att komma till bussen. Vill ha vår och sol nu!
mot vilka är bäst?

Höll förresten på att missa bussen till skolan idag. För er som vet hur jag bor, jag var vid Erikas hus då jag ser bussen köra förbi, men vet att det går två bussar, så såg den andra bussen komma, cyklade som en galning, hinner med, väl på bussen säger busschaffisen: du verkade ha väldigt bråttom!!

När jag kom hem kollade jag på mitt kära Oth, sen läste jag lite Hänt Extra. Läser om någon vars återkommande mardröm är att han tappar alla tänder, det för jag också!! Och då stod det att det beror på att man han ångerst?!! Ja man undrar allt!

Just nu sitter jag och krabbar med flygen, prisen höjs ju hela tiden -.- Men vi har hittat flyg för ca 1700:- tur&retur så det är ju bra, dock är det 1 byte. Så på ditvägen kommer vi förmodligen sitta i Zurich i 6 timmar.
menmen, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge ;)
Näehe, nu har vi hittat ett bättre alternativ! Såhär ser våra flygtider ut. Känns lite tungt med halv 7-flygningen hem, lär få gå upp vid 3 på natten typ.. eller, ska man ens gå o lägga sig?!

Mathilda håller väl på o boka nu så snart ringer hon nog :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0