Sminkrensning

Tjaoo!
Nu är snart helgen över. Igår var det en riktig slappdag. Kollade såklart Robinson-finalen och även om jag hade velat att Mats skulle vinna så tyckte jag det var rätt person av dom två som var i finalen som vann, dvs. Hans.

Idag vaknade jag hyfsat tidigt ändå - halv 12 typ. Under dagen har jag städat mitt sminkbort och även rensat i två lådor där jag hade massa gammalt smink, så nu ser det mycket fräschare ut!

Före

Efter


Hmm, ja lite skillnad är det väl iaf!
Sen har jag pluggat litelite, stressanalysen var det som fick ta min pluggtid denna dag. Ikväll kollade jag på blåsningen, haha var väldigt roligt, speciellt när de blåste brottaren Ara Abrahhamian, här får ni ett litet klipp!


För en stund sen kollade jag färdigt på filmen A lot like love, en gullig film dedär!
Ska snart sova, för nu väntar en ny skolveckan. Känner bara att jag vill ha helg igen. Så mycket roligare!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0