Sjuk och frisk

japp, det är ungefär så min dag har varit. Vaknade med världens äckligaste huvudvärk, hade det när jag somnade, under hela natten och när jag vaknade.. Tog en ipren, men det tog sin tid innan den började värka... Städade lite bland smyckerna, har hängt dom på en utfällbar (?) hängare i garderoben så nu slipper jag ha dom på en sån ful tavla man sätter upp lappar med nålar på hehe :p

Kollade på en film ikväll, Yours, mine, ours heter den. Handlar om en man och kvinna som möter varann, de var ett par när de gick i skolan. Iaf, nu har mannen 8 barn och kvinnan 10 barn (!), de blir åter igen kära och flyttar ihop och allt blir kaos! Förvånad- nej! Men en ganska rolig och sevärd film om man inte har något bättre för sig.

Kommer aldrig skaffa så många barn. Max, och då menar jag verkligen MAX 4 barn.


Fan nu kom jag precis på att jag har missat Paradise hotel.. jaja det blir till att kolla på tv6-play!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0