Scary

Dagen har varit helt okej, slutade 20 över 2. När jag kom hem kollade jag på ett gammalt avsnitt av oth som gick på tv. Åt mat nyss och ska snart plugga.

Pappa kom in och frågade om jag hade stått utanför mitt fönster och typ kollat in nångång nu senaste dagen, men det har jag inte. Så sa han att det är spår utanför båda mina fönster som om någon har kollat in i mitt rum... och det värsta är att det har varit inbrott några gator härifrån på dagtid, idag tror jag det var :O Lite läskigt ändå, tänk så har den som gjorde inbrott där, varit här med. För det var tydligen inte Pontus eller någon av hans kompisar, för skon är typ i storlek 37. Men det känns ju ganska litet ändå? Så man undrar ju? Men nu sitter man här och är rädd att det typ ska vara någon som stirrar på en i fönstret, ska nog rulla ner snart :p

F.ö. blev jag lite ledsen, klarade inte psykologi-provet. Det som man bara kunde få G på, gränsen var 35 och jag fick 33. Fan. Ska göra någon kompletteringsuppgift.. känns hopplöst att kunna få mvg nu.. har ju filmanalysen som ska lämnas in, och det är nog ingen mvg-analys direkt... känner pressen om man säger så.

Uppdatering: I don't have to worry, det var  Mathildas fotspår :p

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0