Peppad

Dagen har varit bra. Skolan höll på till 14.15 så åkte hem med mamma sen vid 3. Kollade på oth som vanligt. Sen började jag med bokrecensionen, fyfan vad tråkigt det äär. Sen skrev jag i min blogg för ES.. kände att det behövdes :p
Hade glömt min cykel vid busshållsplatsen så skulle hämta den, men kände att om jag ändå ska ut kan jag lika väl gå en promenad, så gick väl i c:a 45 minuter :) Sjukt skönt.

Var inne på olika gyms hemsidor igår. Hittade nån grejj där de sökte deltagare som ville vara med i ett intesivprogram som pågår under 4 veckor så jag skickade en intresseanmälan, så idag ringde dom så jag ska på info-möte på torsdag. Hade inte suttit fel om kom med i den grejjen, tänk om det är gratis, skulle inte vara fel!! En personlig tränare får man också!
Jag har blivit värsta peppad på att träna, känner verkligen att det är dags nu!! Får hitta en träningskompis och köpa ett 3-månaderskort och sätta igång, säger bara, beach 1010 ;)
Klicka på bilden för att komma till sidan!

Nu ska jag snart sova, bara fixa färdigt det sista till imon, för då bär det av till Hestra!! Kommer bli riktigt roligt, äntligen få åka skidor :D

Förra året när jag var i Dackestupet!

Tryck på bilden, där nånstans i mitten av backen är jag, fast syns inte så tydligt, mest en vit prick.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0