Invigning

Tjao!
Första skolveckan är Äntligen slut och jag har överlevt! Jag och Mathilda har bl.a. tagit tag i vårt PA och stack upp till universitetet i onsdags, det gick ganska bra.

Idag åkte man in till en onödig 40-minuters genomgång.. Gick lite på stan innan, fyndade en kofta och halsduk för sammanlagt 100:- Halsduken skulle egentligen kostat 100:- men hon slog in 50 så jag vet inte om hon gjorde fel eller om det skulle kosta det... bra var det ju iaf!
En lite komisk sak är att i mitt horoskop under "ekonomi" stod det:
"Efter ett par mindre bra investeringar börjar du tvivla på ditt ekonomiska sinne. Dina chanser för att göra ett klipp idag är dock goda."
Lite kul hehe!

Nu håller jag och Mathilda på att fixa oss, vi ska in till stan med 21.20-bussen för att möta upp Maria och sedan gå till Deluxe.. detta blir första gången jag är där. Har inga förväntningar alls, har hört både positiva och negativa kommentarer från dom som varit där, så det blir upp till bevis ikväll, kan bli intressant!

Me und bube för lääängesen! <3



Kommentarer
Postat av: mathilda

<3

2010-01-17 @ 19:32:37

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0