Inte som planerat...

Gårdagen var bra. Mycket bra. Var ju ledig från skolan så slappade väl mest under dagen. Sen på eftermiddagen kom Mathilda, vi fixade oss och sen kom även Erika så vi förfestade med skön "tagg-musik", blev glada! Tog 20.20-bussen till stan där det var utgång som var planerat.



Dock blev inte kvällen som planerat. Från början var det tänkt att vi skulle gå in en snabbis på Deluxe för att ta en stämpel och sedan gå till Sports och sitta där ett tag. Sedan så skulle jag och Martyna vidare till Grace.

Men icke. Vi gick till Deluxe där vi träffade Raisa med kompisar Slog ihop två bord och satt och hade trevligt. Sen kom Ludvig och hans kompis. Jag, Mathilda och Erika köpte en flaska vin som vi delade på, gott! Vid halv 12 stack dom andra till Sports men jag stack till Lagerlunden där Martyna var med ett stort gäng Procivitasfolk. Efter ett tag där så gick vi till Loft istället.
Anledningarna: 1. Alla andra skulle dit. 2. Gratis inträde!
Så Loft it was och det var riktigt roligt även där! Sen stack jag och Martyna till internatet och sov där.


Så sammanfattningsvis av kvällen: Den var grymt rolig. Vill bara festa meromeromer! Kommer nog bli svårt att hålla löftet "Inte gå ut för ofta, c:a 2 ggr i månaden" hahah, eller inte. Fast kommer nog hålla mig mer till ställen som Sports, Lagerlunden, Deluxe (sånt som är gratis) så det är mer Grace och Oleó som jag får ta de lite lungt med ;)

Ikväll blir det en lugn kväll med familjen, Robinson-final, Beck och Fruktsallad som jag ska gå och göra typ nu!

Kommentarer
Postat av: Raisa

hahahahahahaa gilla fokusen på att jag petar näsan lol!

Jo det va roligt som fän du:P

2010-01-31 @ 22:06:04
URL: http://raisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0