Hestra

Tjao!
Dagen var bra, gick upp 20 i 6, mindre kul. Åkte till Hestra med skolan vid halv 8. Väl framme så var det bara att åka upp i de sköna sittliftarna och glida ner för backarna, sjukt härlig känsla är det! Har inte åkt skidor på ett år nu... här fanns det ju lite mer backar också till skillnad från Hanaslöv och Dackestupet!
Åkte den svarta backen, fyfan säger jag bara, gick ganska bra i början, sen blev det störtlopp och i slutet var det skitbrant och där kom jag med världens fart så det blev som ett litet hopp och fan vad jag skrek, trodde jag skulle ramla o slå sönder mig typ :p En lyckad dag i backen blev det iaf, skulle verkligen vilja åka tillbaka till Trysil, där har de ju något fler valmöjligheter ;)

Okej, vet att det ser mobbat ut med byxorna..
men jackar råkade åka upp lite :p




















Martyna var glad för att hon fick åka snowboard :)











Lite fint väder blev det..
en stund iaf!

Missade 17.20-bussen  så fick ta 18.25-bussen istället. Kom hem, satt lite vid datorn och åt, sen var det bara att plugga tyska..  fyfan för bokrecensionen. Har typ skrivit färdigt den.. kommer nog inte bli så bra dock. Men seriöst, hur ska jag komma ihåg vad som hände när jag läste den i slutet på hösten och när det var så grymt tråkig... sånt lägger ju inte jag på minnet dirket.. + att jag läste aldrig ut den.. och hoppade visst 10 sidor där i början också.

Men nu ska jag nog sova.. klockan är ju trots allt 01.01.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0