Finally weekend!

Fan vad skönt att det äntligen är helg!! Inte för att jag har pluggat så mkt denna veckan.. men har varit allmänt seg bara. Blir stressad av att tänka på hur sjukt mkt vi har i skolan V. 6-7, flera stora prov och inlämningar -.-
Slutade tidigare idag så hann med 3-bussen. Kollade som vanligt på oth när jag kom hem, sen skrev jag 1 notis som jag glömde lämna in i måndags.

Kollade på Robinson också, bara ett avsnitt kvar. Jag vill att Mats ska vinna. Han är en värdig vinnare till skillnad från fulingen, dvs. Anders. Fyfan vad jag inte gillar honom, så falsk och tror att han är så duktig. Han är tjock och ful och ser ut som en kräfta punkt.

Mats som borde vinna!


Anders som borde åkt ut för längesen.


En annan dum-ing (Jimmy) som tror sig vara så snäll och ärlig. Bullshit.


Jaop, där har ni min åsikt!!
Kollade nyligen på American Pie - The Wedding. Haha ibland kan man ju bara tycka synd om Stifler, sån jävla klant ;p
Nu tänkte jag sitta och fixa alla 1000-tals bilder jag har på externa hårddisken, göra lite ordning på allt, nya mappar som inte heter typ öäå innan tc, glass mig mm. osv haha.
Lär ju få lite nostalgi med tanke på alla minnen som dyker upp när man ser alla bilder!
Lär ju också ta sig ett tag, men är ju trots allt ledig imorgon så kan ju chilla lite ;) u-n-d-e-r-b-a-r-t!

Imorgon blir det utgång... taggad!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0