En slapp början

Några dagar sen jag uppdaterade men har helt enkelt inte gjort något roligt att skriva om. Har inprincip bara slappat, kollat på tv/film och spelat wii.
Men idag ska vi bryta detta tråkiga mönster och gå på bio (Y). Det blir New Moon med Mathilda och Martyna, ska bli kul! Sen följer Mathilda med och sover över, ska också bli kul!!

Frågan är, kommer Edward fortfarande vara snyggast eller blir Jacob den nya favoriten? ;)



Idag ska jag äntligen få tillbaka min bag med b.la. systemkameran, smink, tandborste osv. ska bli väldigt skönt!
Usch, snart måste man börja plugga också, om en vecka sitter jag på min första lektion.. ganska skönt ändå att ha sovmorgon till 10 över 1 första dagen!

Nyårslöften har jag ju också tänkt skaffa mig några! Även om man inte brukar hålla dom så är det alltid kul att ha tycker jag :p
Iår blir det följande:


  • Skaffa körkort
  • Skaffa jobb (åtminstone ta tag och söka många jobb)
  • Träna och få åtminstone lite snyggare kropp till framförallt Lloret!!
  • Ta hand om mitt hår så det blir låångt, tjockare och finare :)
  • Få bättre självkänsla, har kommit på att jag har nog ganska okej självförtroende ändå!
  • Våga ta chanser, inte vara rädd för att det ska bli fel utan bara "köra på".
  • Inte slösa like mycket pengar på att gå ut, dvs. inte gå ut 1-2 ggr varje helg.
  • Lägga ner mer tid på att plugga för att få de betyg jag satsar på, sista chansen nu ju!
Det blev några stycken, men lika bra att ha många så man åtminstone kan hålla några löften ;P

Näe, nu ska jag gå in på fb en snabbis sen blir det att fixa sig.
F.ö
. stör jag mig på att folk som jag aldrig har träffat addar vill bli vän på fb. Seriöst, nu var det nån till som lagt till mig. Ett sånt slisk typ. Man blir fan sur, typ ser att man har fått en vänförfrågan och tänker, nämen var kul. Sen trycker man och ser att det står typ: Adechoyy (som det gjorde nu) vill lägga till dig som vän. vafaan????

1. hur hittar dom mig? 2. varför addar dom mig? 3... sluuutaaa!

Kommentarer
Postat av: Leila

hahaahah xD adechoy addade mig också och är kompis till bem från fillipinerna. dom addar folk lite hej vilt ;D

2010-01-04 @ 17:59:59
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0