Had very fun

Gårdagen var det fest som stod på schemat. Jag mötte upp Martyna i stan, vi gick till Lagerlunden först. Köpte en drink och satt där i en timma. Sen gick vi till busshållsplatsen och då hände något jobbigt. Jag ska ta ett steg fram för att kolla busstiderna, och då råkar jag sätta klacken på en liten snöplätt som råkar vara väldigt hal, jag ramlar och slår i hela sidan, fyfan vad ont det gjorde.. så typiskt mig :p

Åkte ut mot sss-området, lite scary nästan ehehe. Gick vidare mot Italienska Palatset - Gyllene Freden där det var fest. Den första typ halvtimman var väl lite småseg innan folket och jag själv kom igång. Många nya trevliga människor träffade man och lite dans blev det också.
Kan bara säga att det blev en riktigt lyckad kväll. Hade verkligen jätteroligt!! Det är kvällar som igår, som gör att man vill festa typ hela tiden!!


Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk, det positiva var att klockan bara var 10. Åt frukost, plockade ur diskmaskinen, plockade ner tvätt, pluggade NK, Svenska, M&S-journalistik och skrev i loggboken. Så idag har jag varit väldigt duktig faktiskt! Peo och Maje har kommit på besök med, vi ska nog kolla på Sommaren med Göran snart!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0