Avatar!

Hejhej!
Igår sov Mathilda över hos mig, blev dock ingen film denna gången eftersom vi var så trötta och la oss redan vid 12(!) och vaknade när klockan ringde vid halv 11. Åkte till skolan för att ha PA-möte i 10 minuter... meningsfullt...
Sen gick vi ner på stan med Leila, fyndade massa grejjer på H&M och Monki! Bilder osånt kommer väl upp nån annan dag!

Sen åkte jag hem till Leila, vi köpte med oss massa glass som vi satt och åt, väldigt onyttiga var vi, men oj vad gott det var ;) Massa fåglar fick man stöta på också, närmare bestämt 12 1/2 haha, jag räknar den nyfödda som en halv... den såg f.ö ut som ne minityr av E.T ;p

Fåglarna, Leila och Glass med tillbehör ;)



Sen åkte vi in till stan för att se Avatar. En bra film. Ganska mycket bra. Dock inte den bästa jag sett. Men det var speciell.. bra gjord, lite romantik och jaa, annorlunda helt enkelt!



Åkte hem med mamma och kollade lite i slutet av Let's Dance.. tycker inte det är så jätteroligt faktiskt (!) men tänkte vara lite social med familjen. Men nu sitter jag i rummet och tänkte kolla färdigt på en film som går på tv:n, "You've got mail" heter den.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0