Aldrig mer så mkt

Jao, igår kollade vi ju New moon, och den var jättebra!! Fattar inte folk som säger att den är så dålig. Däremot fattar jag inte dom som tycker Jacob är såå snygg... visst han ser okej ut i kort hår, men Edward is still number one ;) Så perfekt typ! Hela historien är så gullig, sådan kärlek det är asså! Synd att sånt aldrig händer i verkligheten.
Sen när jag och Mathilda kom hem kollade vi på American Pie- the book of love. Den var helt okej! Sen kollade vi på massa bilder från 7-8-9:an haha fyfaan vilka förjävliga bilder det finns :p

Sen börjar jag må så jävla illa, så spyr... och så fortsätter det under natten, gick nog upp 4-5 gånger för att spy. Ska ALDRIG äta upp en hel godispåse igen + att vi åt 2 frallor när vi kom hem. Fyfan vad äckligt och ont det gjorde.

Idag vaknade vi vid 1, kunde knappt äta något till frukost så åt lite yoghurt och mer än så har det inte blivit, är hungrig men bara tanken av mat får mig att må illa. Mathilda har precis åkt hem och familjen är i Tingsryd. Själv ska jag nog kolla på de två Paradise Hotel-avsnitten som jag missat, hade glömt att de började nu igen. Får se vad som händer mer ikväll, Oleó och Grace har ju öppet idag eftersom det är 13-afton men det kan man ju glömma. Hade nog inte gått ändå iofs.
Men visst är det kul o festa och på fredag ska vi nog köra en liten utgång, dock inte till något dansställe, men kommer bli trevligt ändå (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0