2010

Heeej!
Tänk, nu är det ett nytt år, hoppas alla hade ett roligt nyår, det hade jag!

Började med Middag och förfest hos Martyna. Mycket god buffé blev det då alla tog med sig lite var :) Senare åkte jag och några andra in till stan. Vi gick till en fest på norr där vi va till 12-slaget, då gick vi till tomtebacken.. tror jag det heter, och kollade på alla rakter, mysigt!
Sen gick vi shell Dalbo och träffade Ramona mfl. oså skulle vi åkt till en fest på Hovshaga men vi åkte ner till stan istället och gick till nått ställe nånstans... men där var det tydligen tråkigt (gick aldrig in) så vi gick tillbaka till stan och sen åkte jag, Robin, Beata och Oskar hem med Robins föräldrar.

Vi stannade hos Oskar och efterfestade, shottade som fan och sen kommer jag inte ihåg mer än att jag vaknade klockan kvart över 12 typ och tänkte "vad hände?" haha :p Gick till Erika där Mathilda var också och stannade där ett tag, vi gick till affären också.

Min outfit, lite halvdålig bild menmen


När jag kom hem gick jag och la mig och halvsov till typ.. 6 kanske? Peo och Maje var här ett tag med! Nu har jag nyss kollat på Bonde söker fru, en kärlekshistoria. Så gulligt när man ser hur kära dom är.. lite avendsjuk blir man ju, vill också vara sådär lyckligt kär!! Mår fortfarande jävligt dåligt.. var längesen jag hade denna känslan kan jag säga och just nu vill man bara dö och vakna upp helt pigg och kry!

Bilder kommer väl upp senare, har min kamera i min bag som är inne i Växjö.. får se när jag ska hämta den, snart förhoppningsvis med tanke på att jag har en massa andra nödvändiga saker där... fan, kom på att bl.a. min tandborste är där.. -.- Aja... Nu ska jag nog kolla på nån film, la över massa filmer från Majes dator till min hårddisk!

Nyåret var iaf väldigt lyckat och jag hoppas 2010 blir minst lika bra som 2009, för det var ett bra år helt enkelt! Är ganska säker på att detta första halvåret kommer bli toppen, har ju så mycket att se fram emot, Spanien-Studentfesterna-Pubrunda-Balen-STUDENTEN m.m. :D

Kommentarer
Postat av: Martyna

OMG sant?:D vilken kanal?:3 lätt att jag är bosatt i soffan den kvällen:>

2010-01-03 @ 15:10:01
URL: http://apieceofnowik.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0