111 days left

Ja, idag såg jag att det "bara" är 111 dagar kvar tills vi åker till Lloret de mar och Barcelona, fyfan vad underbart!!
Idag hade jag bara 2 lektioner i skolan också så det var skönt!

När jag kom hem pluggade jag lite och kollade på Oth också, även om jag redan har sett dom avsnitten så kan jag inte motstå att se dom igen ;p

Nu ikväll har jag hållt på och krabba med utseendet på bloggen, och nu, en sisodär 100 år efter att jag skulle ändra headern och allt gick åt H, att headern hamnade helt åt sidan så har jag fixat det problemet... men nu vet jag bara inte hur man får bort alla punkterna... dvs. headertextern typ? Har gjort lite andra småförändringar, typ tagit bort så länkar i menyn osv. inte är understrukna och ändrat färgen. Men ska snart göra om hela skiten tror jag, önskar jag också var sådär duktig på att göra fina headers som många andra!

Ikväll är det också Paradise hotel.. får inte missa! Dock missar jag ju Tough Love, men det får jag helt enkelt kolla på nätet... hatar om man missar nått avsnitt av PH, då får man reda på allt som hänt bara för folk ska uppdatera på fb typ "jaaa, rami åkte ut"... kul för oss som inte kollat!!!

Kommentarer
Postat av: Leila

jag är väldigt nöjd med den headern du gjorde till mig! :D

2010-01-18 @ 21:17:07
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0