Mums

Tjaa.
Idag var en slapp dag i skolan. Hade psykologi i en halvtimme typ, sen eget arbete. Hade även tyska i en halvtimme, sen eget arbete.
Efter det gick jag och Leila ner på stan en sväng. Sen fikade jag på Skåres. Sen åkte jag till min riktiga mamma som jag inte träffat nu under julen, så gav henne två julklappar. Själv fick jag pengar och en STOR Anthon Berg chokladask som antagligen kommer vara uppäten inom de närmsta dagarna hehe ;)

Sen jag kom hem har jag läst lite i nk-boken, usch, ogilla. Ska nog börja skriva lite på psykologin nu, måste komma igång. Har ju sjukt mycket de två kommande veckorna. Lärarna vill tydligen plåga sönder oss nu innan lovet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0