Totalt supertrött

Idag har jag varit duktig. Jag åkte in till stan med 13.40-bussen med Andrea. I stan träffade vi hennes kompis och vi åkte sedan vidare till Friskis&Svettis. Vi tränade i ca 1 timme och en kvart. Hade ju kunnat träna mer men pappa slutade vid 4 så kändes skönare att åka med honom hem än att behöva ta bussen.

Visst, gym är ju inte det roligaste, men har man bra peppande musik i öronen och tänker på att det är c:a 2.5 månder kvar till Spanien så pallar man ;) Nu under lovet är det ju som sagt gratis också, sen blir det till att köpa ett 3-månaders kort (:

Mycket mer har inte hänt idag, just nu har jag lite träningsvärk, främst från igår antar jag, men det lär bli värre imon då dagens träning kommer fram. Men vad ska man säga, det var över 1 år sen jag tränade sist. Sjukt. Känns inte som det var såå längesen jag tränade.. men tydligen.
Jag dansade under hösten i 2:an. Sen dess har jag varit en stillasittande latmask som har gått lite promenader dåodå.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0