The killer-week is here!!!

Som rubriken lyder, den sista hemska veckan innan lovet börjar.
Hade en lugn och vit helg, pluggade väl iofs inte särskillt mkt under fredagen och lördagen, men det var skönt att ta det lungt för en gångs skull!
Idag hade jag mitt svenska-tal. När jag skulle öva inför några gick det förjävla dåligt, började skratta och flumma istället, tog typ 20 min innan jag kom igång. Väl uppe på "scen" för klassen gick det bättre, kom inte bort mig iaf... kan lite stel och nervös... menmen, nu är det över, en väldig lättnad!

Gick till stan med Leila. Gick in på HM och köpte en grejj till studentfesten. Känns så skönt att äntligen veta vad man ska vara, kommer nog bli toppen, inget överambitiöst, men tillräckligt iaf!

Såhär kanske man skulle se ut? Lite småsexig sådär (;
Kanske inte så djungelaktig, men det går att fixa till!!


När jag kom hem kollade jag OTH och åt mat, hade ont i både mage och huvud.
Nu är det bättre och jag har fixat mitt talmanus och skrivit min talanlys, känns bra! Nu ska jag fortsätta och försöka bli färdig med psykologin. Fick reda på att det måste ha koppling till något psykologiskt perspeftiv typ.. hmm, har inte med något sånt... aja, blir bara till att leta upp något passande!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0