Så typiskt mig

Idag när jag och Mathilda skulle gå ned från matsalen så hände en sak som var minst sagt pinsam, men sjukt rolig om man tänker efter ;p Ni som känner oss bra vet att vi har lite sjuk humor och säger saker som vi inte menar seriöst.
Iaf, så sprang det tre killar framför oss. Jag säger en kommentar om killen längst bak "Ohh sexy ass" så börjar vi skratta lite, sen fortsätter jag med "en riktig fläskbit.... den skulle man vilja sätta tänderna i" hahah så skrattar vi som fan, men jag märker på Mathilda att nått är fel. Jag kollar åt sidan. Där går killens kompis och småflinar hahahha. Och då försöker jag hålla mig men det är jävligt svårt, sen när vi kommer till dörren märker jag att en annan killkompis hade gått bakom oss också hahah döör xD Fyfan, var längesen jag skrattade såå mycket!

Övriga dagen har också varit bra. Kollade på The live of David Gale, bättre film än jag trodde, även om vi bara sett halva.
Åkte hem med mamma, skönt att slippa gå i denna höga snö. Får fan lite damp på all snö, kan det inte bara försvinna, tog typ 10 minuter att gå till bussen idag bara för att vägarna är helt snötäckta så man går som en stel pinne typ.
Översta bilden är tagen i fredags och den nedre är från idag. Fan vad det snöar, tydligen skulle det komma 2 dm till -.-

Kollade på Oth och sen en film som var en liten läxa i tyska eftersom jag missade förra lektionen. Get smart hette den, och den var bättre än jag trodde! Sen har jag skrivit färdigt Stressanalysen.

Vid 10 blir det Paradise hotel, de två sista avsnitten idag. Vill ju att Kristoffer ska vinna, men enligt vad man har hört blir det ju tyvärr Jackie. Får se om "alla andra" har rätt.


Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHAHAH FAN VAD KUL DET VAAAAAAR!



skrattade högt irl nu när jag läste det så min papap kollade på mig konstigt hahahah!

2010-02-03 @ 21:58:16

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0