PA

Idag var en bra dag. Började dock lite illa.
Skulle ta 8.55-bussen då jag ser bussen komma så cyklar som en jävel, ställer cykeln och går raskt mot hållplatsen. Väl på bussen och ca 400 meter på den stora vägen märker jag att min kasse inte är med. FAN tänker jag. Får trycka på stopp-knappen och hoppa av och gå tillbaka. Fick därmed ta halv 10-bussen och komma en halvtimme försent.

Hade psykologi-redovisning och lämnade även in fördjupningsuppgiften. Sen hade vi tyska-redovisning, gick mycket bra, var riktigt roligt :) Tog 10 över 2-bussen hem. Kollade på oth, packade lite och segade typ.

Nu under senare kväll har jag suttit och skrivit på råmanuset, går faktiskt riktigt bra. Vi har delat upp det och jag har väl in princip skrivit mina delar nu, + att jag gjorde lite till av det vi skulle göra imorgon. Så jag är stolt över mig själv (;

Imorgon blir det nog rätt chilldag i skolan. På svenskan ska jag bara sitta och lyssna när folk har tal, så skönt att ha det gjort, slippa sitta o vara nervös! Sen är det nk=booring. Sist är det Estetisk vilket är roligt! Jag ska inte skriva Geografiprovet vilket betyder att jag slutar kvart i 2.

Dock stannar jag kvar med Mathilda eftersom vi ska skriva klart råmanuset. Sen drar vi hem till Lina för att fixa oss o förfesta för sen är det studentfest :D Är sjukt taggad måste jag säga!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0