Not much to say

Dagen har varit lugn, inte gjort något speciellt, pluggat litelite. Geografiprov är det nästa måndag and I hate it, får läsa om varje mening typ 580 ggr för att fatta -.-

Hittade denna videon och tyckte den var ganska rolig, endel stämmer in
ganska bra faktiskt :p


Ska kolla på Oth snart. Både det nya avsnittet och ett gammalt.
Så fult ändå, jag har ju redan sett alla säsongerna men nu går ju 4:e säsongen på tv:n så har kollat på de nu varje dag efter skolan, och imon missar jag det eftersom jag ska träna/ åka till Tingsryd så nu har jag laddat ner det avsnittet!! Men man blir ju beroende typ, lovelove!

Hittade f.ö en klockren grupp på FB igår:

åh! en ny vänförfr.... vem fan är muhammed abdullah?

Kan säga att detta hände mig både igår och idag, blir så irriterad när sånna tattare ska adda en, hur fan hittar dom en liksom??!

Kommentarer
Postat av: Martyna

sv: uä nej jag vet , det blev bråttom ut till bilen för mej , men vi kan kompensera det genom att hälsa på varandra ordentligt nu i helgen iaf ;] :*

2010-02-24 @ 22:21:03
URL: http://apieceofnowik.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0