Memories

Idag sket jag i skolan. Det var temadag och jag kände att det var rätt onödigt att gå när man ändå har massa plugg. Så gick upp vid 7-tiden och sjukanmälde mig och gick och la mig igen.
Gick upp halv 12 typ, segade och sen skrev jag ett manus till redovisningen i Psykologi + att jag fixade till de sista detaljerna på själva arbetet. Sen fixade jag manus till tyska-redovisningen som även den är imorgon.

Kollade lite på tv, oså slår jag på MTV och då är denna låten på:

Fick upp minnen från Thailand. Det var väl vid den tidpunkten jag började lyssna på denna låten. Eller nej, jag hade den tidigare, men det var inte förrän när jag var i Thailand som jag verkligen började gilla den. Saknar Thailand så mycket. Vill verkligen tillbaka snart. Det var ju underbart, inga bekymmer, ingen stress, inget tänk på skolan. Kunde bara slappna av och njuta av livet.

En annan låt med BEP som jag upptäckte för ett tag sen är denna:

Först tyckte jag inte den var så märkvärdig men nu när jag hört den ett antal gånger tycker jag verkligen om den. Sen har jag ju oftast en del i låten som jag tycker är jättebra, i denna låten kommer det ungefär efter 3 minuter! Så om ni inte orkar lyssna på hela, som är typ 5 och en halv minut, så lyssna vid 3 minuter iaf. Fast jag tycker ni ska ge hela låten en chans.. sätt på repeat så ska ni se ;)

Idag har jag också fixat överdelen till studentfesten, fick en t-shirt av pappa så har klippt och fixat lite så den ser ju definitiv hemmagjord ut haha, vi får väl se hur det blir, men kul, det kommer det att bli!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0