Levande död

Igår var det alltså studentfest! Vi var först hos Lina och förfestade lite, det var ju trevligt :) Sen fick vi skjuts till stan och efter ett tag gick vi in på Oleó där festen var! Ja... delar av kvällen var galen och rolig, andra mindre roliga om man säger så. Blev lite för mycket dricka vilket resulterade i att jag mådde skit typ hälften av kvällen så blev inte riktigt så mkt dans jag hade velat. menmen det var kul när jag väl var på dansgolvet!
Sen vettifan vem jag kom ut från Oleó med, vet att vi gick ut tidigare en det stängde iaf. Sen plötsligt börjar jag snacka med någon konstig man som typ väntade på sin dotter, han klagade en massa vet jag iaf. Sen kom Mathilda med Robin och några andra killar. Lina hade åkt hem så vi stack hem till Robins farmor och sov där. Sov väldigt skönt på... golvet!!

Idag gick vi upp vid 8-tiden och stack hem till Lina. Vi ringde på dörren, ringde hem och till mobilen, inget svar. Båda frös som fan och mådde skit, och vet inte vad vi ska göra.. efter typ 15 min vaknar Lina till liv och öppnar dörren ;p Vi segar och skriver typ färdigt råmanuset.

Mamma kom och hämtade mig vid halv 1. Somnade väldigt snabbt när jag kom hem och vaknade vid 4. Kollade Oth och nu ikväll åt vi lite god mat. Jag har fortfarande äckelkänsla i magen, huvudet är inte lika farligt längre men fyfan. Det var längesen jag mådde såhär jä*la dåligt, känner mig halvt död.

Blev mest suddiga bilder när vi skulle ta alla, men detta blev väl den "bästa".


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0