Kniip

Klockan är 00:58. Jag sitter och gör inget vettigt egentligen. Dagen började med nk-prov. Gick nog helt okej, ett G är säkert, blir besviken om jag inte får mer. Sen kollade vi färdigt på The life of David Gale på Religionen, väldigt bra film. Redovisning i Geografi sen, som tur var inget som betygssätts.. var inte ett dugg förberedd.

Åkte hem med mamma vid 3-tiden. Kollade på oth, Haley och Nathan gifte sig, sååå gulliigt :D heheh. Under kvällen pluggade jag lite tyska, letade fakta om Sankt Martin. Sen har jag även bokat tågbiljetter till Göteborg den 10:onde Maj, 95:- greeeat! Nu är det bara vandrarhem och tågbiljetter hem som saknas.

Hahah, idag i skolan hände något.. som är så typiskt mig. Vi satt på lektionen, sen la jag märke till en sak, började tänka mer och mer på det oså började jag småfnissa som fan, sa det till Jessica som också började fnissa. Sen när jag försöker lugna ner mig så blir det istället att jag får till ett skratt och då börjar Jessica med skratta till högt. Sen är vi tysta, men så kommer dom roliga tankarna upp igen och jag börjar fnissa som fan igen, då biter jag mig själv i armen för att inte skratta rakt ut, och då märker jag att mitt tuggummi fastnat i tröjan hahaha XD
Kan tillägga att det var två stycken som stod och hade redovisning samtidigt :p

Hatar när det blir så att man inte kan sluta tänka på det roliga utan bara vill skratta rakt ut men att man inte får :p

Ska snart sova, har sovmorgon och börjar inte förrän kvart i 1 typ, göööttt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0