Idiotjävel

Har tråkigt och är därför inne på Fb och kollar lite grupper, så hittar en grupp, gick in och kollade anledningen, kom till denna sidan, kollade filmen, och blev så jävla sur. Hur fan tänker folk egentligen, är dom så jävla störda att dom slänger ner en hund från en bro :O usch och fy på dom :@

F.ö går det åt helvete med pluggandet, får sån jävla ångest när jag tänker på allt som är till nästa vecka.
Måndag är det muntlig redovisning i Psykologi och tal i Svenska. Onsdag är det muntlig presentation i Tyska. Torsdag är det prov i Geografi och på fredag är det inlämning i PA. Helt sjukt att vi kan ha så mycket, vill bara dö just nu, och vakna upp nästa torsdagkväll.

Sen så är jag helt inne i ett försvinnande som skett i Varberg. Såg en fb-grupp i söndags, gick med och läste om allt som hänt. Nu följer jag en tråd på Flashback också, väldigt intressant samtidigt som man undrar hur vissa tänker när de kommer med terorier... men har iaf blivit fast och följer allt väldigt mycket. De visades ett litet inslag i Efterlyst idag, dock tycker jag det var lite väl kort, men det värsta var att en eller två bilder de visade på "honom" var inte på han!!!! Sånt jävla misstag av dom, kul för famlijen och kul för hans kompis som var på kortet :S
Dom kunde ju åtminstone visa en rätt bild på honom och säga att dom gjort ett misstag, efter att folk hade ringt/smsat in och sagt till!!!

Tycker hela försvinnandet är så tragiskt, känns inte som detta fallet kommer lösas. Jag hoppas verkligen att dom hittar honom..levande, men tror tyvärr att han är död, det har ju gått snart 1 vecka. Men bättre att dom hittar kroppen än inget alls, då vet familjen + alla andra, och det kanske kan fås fram en förklaring. Kan tänka mig att det är sjukt jobbigt att inte veta om han lever eller är död.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0