Hellu again!

Var några dagar sen sist. I onsdags tränade jag och åkte sedan till Tingsryd till Maje och Peo. Michelle var där så vi dansade till Wii "Just dance" var svettigt och roligt + att jag sög :p Sen åt vi tacos och kollade på film!
Niklas kom på kvällen och jag sov över. Vi låg och snackade och skrattade som fan till klockan 4.

Dagen efter gick vi upp vid 1. Segade lite, kollade massa bilder från sommaren... saknar! Sen stack jag och Maje till Börjes o fikade lite. Sen hem, laga mat och kolla film. Åkte hem med 20.20-bussen.

Idag var det meningen att jag skulle träna.. men jag orkade verkligen inte. Var uppe till halv 5 igår, bara för jag satt uppe och kollade på oth. Har blivit beroende... igen. Så nu har jag iaf kollat färidigt 4:e säsongen.
Åkte in till stan på eftermiddagen och mötte upp Rebecka. Vi köpte present till Maria. Åkte sedan hem till Maria dit även Ellinor kom. Vi åt massa mat och onyttigheter och pratade om allt vi hade att ta igen.
Hade en väldigt trevlig kväll med dessa underbara tjejer <3

Längtar
till idag/ikväll. Tror det kan bli riktigt najs.. men ska inte ha för höga förhoppningar.. gick ju inte så bra senast :p

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0