hahahehehoho

Dagen har varit slapp. Vaknade vid 1, duschade åt frukost. Började skriva på mitt svenskatal så nu är iprincip hela grunden färdig, har skrivit lite på datorn med. Sen cyklade jag iväg för att lämna lite CV... känns fan hopplöst med jobb.
Ikväll ska jag bara ta det lungt, Maje frågade ifall jag ville komma till Tingsryd men kände att det är ju så sjukt mkt i skolan så vill vakna upp hemma imon, annars hade jag behövt krabba med bussar och antagligen inte kommit hem förrän på kvällen.

Kollar just nu på Moulin Rouge, helt ok änsålänge. Men så var det paus så kolladerunt lite och hittade lite roliga youtube-klipp, så, för er som har tråkigt- varsegoda!

Hahaha, så jävla fult, gilla skratten i bakrunden :P

HAHA, typ fortsättningen på "Vad tyst det blev".

Haha, palla "Snickeboa 4.0"


Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHAHAAH skrattade högt när jag såg

"you wanna play a little game?"

*s-dljf-##!!!@* hela jävla cyklen ramlar ihop

HAHAHAHAH

XD

2010-02-13 @ 19:37:51

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0