Februari

Tiden går fort. Nu är det redan 1 februari :O Idag i skolan kom vi på att det är bara 4 veckor mellan sport och påsklovet, hur sjukt är inte det??!! Och fram till sportlovet är det ju nästan 3 veckor!! Det är nästan lite läskigt vad tiden går, snart är allt som har med skola över.

Skoldagen var minst sagt onödig. Hade psykologi på morgonen, satt bara och kom på vad jag ska skriva om i fördjupningsarbetet. Sen hade jag håltimme i 4 och en halv timme ;O så jag och Mathilda gick ner till stan, jag åkte sedan vidare till Samarkand. Gick in på Maxi för att köpa tandkräm. Läste om den tandkrämen på en blogg, den skulle tydligen vara väldigt effektiv.. såå, upp till bevis! Lovar att uppdatera!

Sen köpte jag äntligen skor, faktiskt två par :D Mina andra var helt sönderslitna, pinsamt att gå i dom ju!! Blev riktigt billigt också, de skulle egentligen ha kostat 748:- men priset landade på 268:- , bra eller vad?!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0