Alla <3 Dag

Tjao!
Idag vaknade jag 3 ggr utav att telefonen ringde, hate it. Gick upp vid kvart över 12 typ. När jag skulle äta frukost skulle resten av familjen fika, så jag åt lite frukost och tog fika direkt efteråt :p Blev hallonpaj som mamma hade bakat i en hjärtformad plåt! Gott vare i alla fall!
Sen fick jag presenter, två trosor och ett par leggins, fast mer i strumpbyxform. Fint vare iaf! Av mig fick dom en ram med tre kort i!

Sen har jag varit ganska duktig och pluggat, skrev ut mitt tal, gjorde lite ändringar och har övat lite. Sen har jag skrivit mer på psykologin, dock är det antagligen alldeles för lite, har skrivit lite mer än 2 sidor. Inte för att jag är färdig.. men känns ändå seg att det ska vara så mkt.

Ska snart kolla på Tough Love, börjar vid 18.00. Det är fan ett program jag skulle vilja vara med i. Få hjälp av någon som verkligen är duktig, som kan säga vad man gör för fel osv. när det gäller killar. Hade dom haft ett sånt program i Sverige, då vet ni vem som hade sökt ;)

haha, pappa sån tönt verkligen, när jag öppnat presenten,
han bara: aha, så vem ska få se dom på dig nudå?! VAFAN!!


Ja, det är ju Alla <3 Dag idag... på ett sätt hatar man det lite.. eller mest för man inte har någon... förutom familjen då.. men det är tur att det är på en söndag ändå.. för som idag har jag inte tänkt något på det eftersom jag pluggat och hållt igång ändå! Men klart man tänker lite på hur alla är med sina pojk/flickvänner och har det mysigt medan man själv sitter här ensam :p
Menmen, man får väl njuta av singellivet så mkt det går helt enkelt, kan ju vara ganska skönt trots allt!... för att se det från den positiva sidan hehe(;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0