A very good weekend

Heeeeejsan!
Nu är snart helgen över.. veckorna går bara snabbare och snabbare och det är så mycket man vill hinna med. Helgen har iaf varit sjukt lyckad!

I fredags blev det ju utgång. Gick till Deluxe där Maria och Ellinor var, vi gick sen till Sports när Martyna kom in till stan. Satt där ett tag, köpte en vinflaska för endast 184:- värt! Sen gick vi till Loft där det var helt tomt när vi kom. Vi kom ändå vid kvart i 12 men inte en kotte på dansgolvet. Vi satte oss ner och fick en välkomstdrink. Folk droppade in och vi dansade galet på dansgolvet, sjukt kul! Träffade massa folk man kände så det var ju extra roligt! Gick till Donkan och åt innan nattbussen.


Igår åkte vi till mormor och morfar för att fira morfar! God mat och fika blev det! Senare ringde Martyna och frågade om jag skulle med på fest. Lite tveksam i början eftersom jag var i Tingsryd, krabb med buss oså.. men valde ändå att åka in! Tog 20.20-bussen till stan där jag fick vänta 1 timme på Martyna - älska bussförbindelserna!!!
Vi gick till en lägenhet mittemot Deluxe där det var överraskningsfest för Oskar som fyller 20 år idag!! Var lite seg i början men kom igång lite senare. Sen skulle alla dra ut, de flesta till Oleo, men eftersom  jag och Martyna är snåla ville vi till Loft så försökte få med några. Slutade med att alla drog till Loft istället ;D Något lärde man väl sig på Avant trots allt hehe.
När vi kom var det endel folk på dansgolvet och jaa, vi dansade hela kvällen lång. Dock var det en del slagsmål. Tror dom stängde av musiken 3 ggr för att några jävlar skulle hålla på :S Bortsätt från de så var även denna kväll väldigt lyckad!

Gick upp kvart i 1 idag, har bara segat hela dagen, pluggat lite NK, men inte överdrivet ska jag erkänna.
Nu väntar 2 mördarveckor, vill bara dö och vakna upp torsdag V.7, då är det studentfest och nästan lov :D
Imorgon börjar jag iaf inte förrän 10 över 2, fint de!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0