20 min kvar

Nu är lovet nästan slut, bara 20 minuter kvar till det är måndag. Lovet har gått sjukt fort, beror väl på att jag har gjort saker nästan varje dag.. och det är ju kul!

Igår var det ju utgång som gällde på kvällen. Var ju först i Tingsryd o firade broder min! På hemvägen hämtade vi upp Maria och åkte sedan till Rottne. Gick till Ramona där det var förfest, sen tog jag och Maria bussan - tacka mitt eget förnuft att vi gjorde det...! Träffade Johanna mfl. på bussen och Martyna var inne på stationen o väntade.
Vi gick till Sports och var där ett tag, träffade Alle som sedan hängde med till Oleo. Det var låång kö men väl inne var det kul. Mycket dans och mktmkt folk.

Kan säga att man märker att det är nytt år = massa 92:or. Personligen föredrar jag när det är folk i min egen ålder och äldre.
Träffade f.ö min barndomskärlek inne på Oleo!! haha, blev ganska förvånad.. har inte sätt honom på flera år och han blev nog med lite förvånad :p

Inne på Oleo!


Idag mådde jag bra för en gångs skull. Vaknade först 11.20. Nästa gång jag kollade på klockan var hon 13.20... ångerst för att typ halva dagen gått.
Dagen har mestadels gått ut på att plugga till geografiprovet imorgon. Börjar fatta endel nu men känns på ett sätt som att det kommer gå dåligt... känns som jag kommit in i en sån period där allt går dåligt. Fan, får inte bli så nu de sista månaderna -.-

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0