Vi kan mer än bara steka hamburgare

Heeydär!
Gårdagen blev awesome!! Det var mkt på jobbet dock så det blev bråttom sen när jag skulle hinna duscha o fixa mig. Hann bara vara uppe på övervåningen med dom andra i typ 5 minuter, så det blev till o klunga fördrinken hehe. Taxi till Villa Vik blev det för lite (mycket) julmat. Men favoriten blev ju ändå gottebordet. Sjuukt mycket goda saker fanns det o välja på, och då hade man redan ätit massa mat innan så det var ju ingen risk att man gick därifrån hungrig.

Haha, ser lite blafsigt ut, men gotttt vare (;

Efter massa mat blev det åter taxi till stan och hem till Mickes lya. En stor och sjukt fin lägenhet mitt i stan, hade inte tackat nej till den inte! Där blev det champagne, cider och drinkar, var bara o välja (; Kom på, bara för några sekunder sen, att vi körde "Jag har aldrig" haha, hoppas inte man sa något dumt nu bara. Efter ett tag stack vi till Pauze och var där tills det stängde. Sen stack vi upp till övervåningen på jobbet där det blev biljard och lite annat. Slutade med att jag stannade kvar där o sov i en soffa, så slapp man åka hem samtidigt som man har väldigt nära till jobbet sen ju!!


Mobilen dog nångång där under natten, men som tur var ringde alarmet vid kvart över 9 så jag halvsov fram till 11 då jag gick ner till jobbet för att fixa till mig lite. Kände mig en aning ofräsch och äcklig och mådde i övrigt ganska dåligt. Det var jag inte ensam om, Madde mådde väl inte heller topp haha. Självklart kom det huuur mycket kunder som helst under lunchen. Var precis som att alla visste att vi hade haft personalfest och tänkte att nu ska vi komma bara för o jävlas! Hann iaf med 20 över 5-bussen så det var riktigt skönt att komma hem tidigt.

Nu sitter jag här och måste börja packa lite inför helgen då det bär av till Malmö med Mathilda!! Ska bli riktigt kul ;D Sen måste jag fixa med en julklapp nu också, ska förmodligen beställa en grejj från internet och måste göra det idag isåfall. Egentligen är jag bara så seg att jag vill lägga mig o dö lite. Men det hinner vi inte. Känner mig fortfarande bakis sen gårdagen men det vare värt. Hade riktigt roligt verkligen , sånt man vill göra om snart igen! Vi är alltså inte bara bra på att steka hamburgare haha.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0