Städ och julpynt

Tjaa!
Gårdagen var najs. Jobbet gick bra, inte riktigt så mkt folk som jag fasat för hehe. Dock körde jag ju in till stan.. i snöovädret typ, men det gick bra, de gjorde det!!
Kom hem o fixade mig osv. sen bar det av till stan igen för att åka med Matilda till Hovshaga till en förfest hos Anthon. Lite segt i början men blev faktiskt väldigt trevligt.. lagom tills vi skulle in till stan.. Vi gick till Lagerlunden där vi satt ett tag, sen gick vi till Pauze lite.. sen mötte vi upp en och gick och åt pizza, fyfaan vad gott det var, sjukt, borde man göra oftare (;

Idag vaknade jag rätt tidigt ändå, vid halv 11 typ. Åt supergod frukost. Mannagrynsgröt med varma hallon o mjölk + 3 finncrisp. Oså slutligen gott polkagriste, mummaa!
Resten av dagen har mestadels gått ut på att städa o julpynta i rummet. Nu är jag väl typ färdig och det ser väl ganska bra ut antar jag. Ikväll ska jag kolla på Gossip Girl, längtar, är så bra och slutade så spännande förra veckan!! haha.
Snart ny jobbvecka.. orkar inte. Vill bara resa iväg till något varmt o fint ställe och leva livet för ett slag. Slippa den gråa vardagen här hemma i Rottne. Bara komma bort från allt o alla (inte dom bästa) och glömma problemen. Bara leva livet utan beskymmer.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0