Som ofräschast vid fel tillfälle

Hallå!
Dagen har varit helt okej. Som vanligt gick jag inte o la mig förrän.. alldeles för sent helt enkelt. PH var orsaken. Tanken om att åka med pappa in på morgonen för att träna, fanns.. men när mamma kom in nångång tidigt på morgonen insåg jag att.. nej tack. Vill sova. Somnade om o vaknade kvart över 9.

Jobbet gick bra, ganska mycket folk under eftermiddagen. Malin kom sen o bytte av mig, kul o träffa henne efter 2 veckors frånvaro. Den lyckosten har varit i Egypten i 2 veckor så hon var numera neger (; Sen smart som jag är, råkade jag försäga mig om vart vi ska vara imon hehe.. ajdå.
Hade ont i huvudet och var allmänt jättetrött så övervägde att åka hem.. men sen bestämde jag mig ändå för att träna vilket var ett bra bestut tycker jag, hade bara fått ångerst annars.

Gilla
verkligen när man sitter i nån träningsmaskin och känner sig allmänt ful. Oså kommer det en snygg kille förbi. Stannar för att ta lite vatten, kollar på en på tillbakavägen. Där sitter man, känner sig väldigt ful och tänker att han tänkte nog detsamma. Sånt är lite tråkigt. Det roliga är när man tränar på crosstrainen i 30 minuter och ser snyggingen stå på andra sidan och gör sitt under hela den tiden. Då har man detdär bra läget att kolla in honom. Det är ju trevligt iaf! Och nej, detta har inte alls hänt mig..inte alls (;


Nu är jag hemma och har hunnit med dusch och den enkla varianten av mat.. dvs. en macka, 2 digistivekex och 2 fincrisp. Inte så bra med tanke på att man aldrig blir mätt, man känner ju sig hungrig fortfarande.. och då går man o stoppar i sig annan skit.. vilket inte ger ett bra resultat.
Sitter o chattar med Erika. Vi pratar om saker o ting, viktiga sådana! Som jag hoppas o önskar att en viss sak faktiskt sker. Hade varit heeelt underbart. Minst sagt.
Blir till att kolla dagen PH-avsnitt också.. Förhoppningsvis kommer jag i säng något tidigare denna dag.
Längtar till imon! ;D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0