Öppning

Tja!
Idag hade jag min första öppning på jobbet. Det gick great. Hade typ "mardrömmar" om att jag glömde hämta frallor och hade glömt sätta på ugnen så allt blev försenat, så ni kan ju gissa vad det första jag gjorde va, när jag kom in till stan hehe. Eftersom jag började vid 9 så slutade jag redan vid 2 så det var sjuukt härligt att för första gången kunna åka hem när det fortfarande var ljust ute!

Erika och Mathilda kom hem till mig ett tag, treevligt var det! Vi satt o pratade om festival och sånna roligheter. Jag själv har ju aldrig varit på nån festival men jag kan tänka mig att det är sjukt och galet och kul!!! Så nu vill dom få med mig till Emmaboda-festivalen som är i sommar. Visst hade det varit roligt, skulle kunna bli galet kul, men sen vet man ju aldrig vad som händer i sommar? Är svårt att planera något så långt fram ju. Men såvida jag inte är iväg nånstans, så är jag ju lätt på!!

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt, igår lyckades jag iaf ligga i sängen vid 11-tiden, lite stolt där! Men nu sitter jag o kollar igenom alla avsnitten av julkalenderna som jag missade under helgen. Ja, jag vet, jag är 19 år och kollar fortfarande på julkalendern, men vafan, it's tradition! (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0