Kallt som i en isbjörns rövhål

Japp, det kan man nog säga.. minst sagt. Det var väl runt -15 idag när man gick hemifrån. Helt sjukt vad kallt det är och hur mkt snö det är! Visst, jag ska inte klaga på att det är snö, för att för en gångs skull behöver man inte oroa sig att det kommer vara en grön julafton! (Y) och det är ju också väldigt fint med snö tycker jag. Men att det ska vara så kallt, det är lite jobbigt måste jag säga. Så att man blir förkyld.. och snoret fryser till is... okej, där tog jag i, men nästan.

Nog om isigt snor och kyla. Jobbet gick iaf bra, var värsta glad idag... vet inte varför, men bara kände mig glad, ävenn om det var mkt o göra hela tiden! Var värsta peppad på o träna, vilket såklart gick toppen! När jag kom hem blev det en varm skön dusch, lite god müsli oså.

Berättade för mina föräldrar om mina hemska mardrömmar jag drömde inatt. Aldrig kul o vakna mitt i natten av mardrömmar, för då vågar man inte somna om för man är rädd att drömmen ska fortsätta. :( Drömde iaf 2 hemska drömmar inatt. Hoppas denna natten blir bättre (:
Imon kommer nog bli en mycket bra dag. Ser fram emot den!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0