Julveckan

Tjaa!
Dagen har varit bra. Jobbet gick snabbt, kanske för att det var mycket folk nästan hela tiden så man var hela tiden sysselsatt vilket iofs är skönt. Efter jobbet blev det träning, gött som bara den var det!

När jag kom hem hade mamma gjort Faijitas, såå gott är det. Och hon hade gjort massa som blev över som hon skulle frysa in, så jag tog två som jag kan ha till jobbet imon. Det funkar ju inte o äta på jobbet varje dag, då kommer jag rulla fram efter jul.

Så himla skönt att man bara jobbar till torsdag denna veckan, sen är det julafton!! Dock jobbar jag ju juldagen också, det är ju mindre kul.. ingen fest för mig, får bara kolla på alla fulla som ska käka fyllemat istället. Men som tur var finns det ju en Annandag också vilket också innebär fest i lilla Växjö och då kanske man tar sig en sväng ut iaf! Känns iaf som veckan kommer gå fort.. jag menar, det är ju snart tisdag (;

F.ö förstår jag inte hur endel hittar en på fb. Fick en puff från nån random kille.. har aldrig hört namnet förut, vi hade dock 12 gemensamma vänner. Men fattar inte grejjen med att puffa någon man inte ens är vän med på fb... näe.. sånt blir jag lite irriterad på. Fast värst är det ju när man får en ny vänförfrågan från Ahmed abdulla typ, det är fan värre! Då undrar man verkligen hur han hittade en, speciellt eftersom man i 99% av fallen inte har någon gemensam vän..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0