Julmat och snaps

Tjattjaa!
Dagen har varit braa. Började med att jag träffade Mathilda på bussen, det är ju bra! Hon följde med mig o hämtade frallor och med mig till jobbet då jag öppnade vid 9. Snäll som hon är hjälpte hon mig att fixa frallor oså! Senare stack hon iväg för o jobba och jag jobbade på. Peo, Maje och Niclas kom förbi och käkade, kulkul!

Det var mycket folk idag så det var skönt o sluta vid 2. Då åkte jag, Ramona och Erika upp till Samarkand! Kollade i lite affärer sen blev det en lite sen födelsedagsfika för Ramona som fyllde år i början av månaden, mysigt (: Åkte senare hem med mamma. Köpte förresten en till present till pappa och en eventuell nyårsklänning till mig (;

Hemma hade pappa varit så duktig och gjort massa julmat som vi åt hela familjen, gott och mysigt (: En och två snaps blev det också, pappa tyckte nog jag behövde det..eller? (; Under kvällen har jag slagit in mina julklappar och packat lite inför morgondagen då jag åker till Tingsryd på kvällen. Är dock inte färdig, så måste fixa det snarast. Ska bli så mysigt med julafton, längtar faktiskt (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0