Julhelg

Tja!
Julhelgen är här men den är inte över än. Dagen innan julafton jobbade jag ju vilket gick bra, var sjukt mkt folk under lunch så fasade lite inför eftermiddagen, men det var inte alls så farligt. Satte mig på bussen till Tingsryd där resten av familjen var! Tog mig ett bad i badkaret för första gången på  jag vet inte huur länge, men flera år iaf!

Själva julafton var en mysig dag. Resten av släkten kom o det blev glögg o pepparkakor i början. Sen blev det god julmat och Kalle Anka, enligt tradition! Sen kom tomten o det blev paketöppning. Är väldigt nöjd med mina paket, fick endel pengar och presentkort, en locktång, sängöverkast, smink, ljusstake som var format som ett hjärta, klänning och underkläder, me like!
Senare blev det efterrätt och spel med hela släkten, trevligt värre (:

Juldagen blev det mest slapp. Åkte hem framåt kvällen. Sen vid 10 åkte jag in till jobbet för att jobba. Var inte speciellt pepp på det med tanke på att det var juldagen = största festdagen på hela året i Växjö, typ. Kändes liite tråkigt o läsa allas uppdateringar på fb att dom ska ha så kul o ut o festa medan man själv vet att man ska stå i en grill o göra sitt jobb, servera alla fyllon mat! Menmen. Jobbet gick bra, var riktigt mkt folk och det kändes som det aldrig tog slut, så en halvtimme senare än vad vi brukar stänga, lyckades vi stänga, och hem kunde vi åka vid 4.

Idag vaknade jag vid halv 2 typ. Har slappat mest, sen fixat mig. Testade min nya locktång, riktigt bra faktiskt. Eftersom det är Annandagen idag så betyder även det att det är feest! Så utgång blir det för min del. Till sällskap får jag Martyna och Paulina!! Ska bli kuul att träffa dom igen, var ju ett tag sen sist! Så det blir mycket dans ikväll, that's for sure!
Jag var inte jättepepp innan, men nu sitter jag o äter glass och en av mina favvislåtar började precis spelas - One! Hoppas det är mycket roligt folk ute ikväll och att kvällen blir, awesome helt enkelt!!

Har min nya klänning på mig som jag fick av Pontus, fin var den.



Kommentarer
Postat av: mathilda

uuuh sexy bitch ;)

2010-12-27 @ 20:00:50

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0