Jävla typiskt allså..

Åh vad irriterad jag blir. Hade skrivit ett jävla inlägg oså när jag ska publicera så blir jag istället utloggad bara för jag varit inne för länge utan att göra något.
Pallar ju verkligen inte skriva om allt igen. Så förkortar dagen kraftigt med o säga:

Ett köttigt träningspass på morgonen i nästan 2 timmar.
Jobb därefter, väldigt mkt folk.
God mat med familjen + Robinson
Johanna kom förbi, mycket trevligt.

Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av julkalendern som jag missade imorse. Sen blir det nog läggdags. Upp o jobba imon, inte alls taggad. Känner mig typ halvsjuk och det kommer säkert vara massa folk eftersom det är sista helgen innan jul, alla ska handla de sista julklapparna typ och just nu orkar jag inte.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0