A weekend in Malmööu!

Tjaaa!
Nu är man hemma o tillbaka till "vardagen" igen, efter en helg i Malmö. Helgen har varit grymt galen, rolig och bra helt enkelt! Riktigt kul att komma bort lite från Växjö och dessutom träffa Valde-gänget!!
Jag jobbade ju fredagen men kunde gå redan vid 4 eftersom Danni kom och skulle jobba åt mig! Mathilda kom ner till jobbet så vi fixade oss innan tåget gick. Vid strax efter 7 var vi framme och Kristoffer kom o hämtade oss på stationen. Åkte o handlade lite gotte innan vi stack till Fredrik och började förfesta.

Under kvällen kom även Jonathan, Jeff, Tim, Martin och Oskar, hela Valde-gänget! Vi körde på och det blev lite galet lite vääl tidigt. Men det löste sig ändå. Sen någongång bestämde vi oss för att åka till stan för utgång. Jag, Kristoffer, Oskar och Jonte tog första taxin och dom andra skulle ta den andra taxin som skulle komma.. vilket den aldrig gjorde, så dom sket i att åka in. Då var vi redan inne på utestället, men där var vi inte så länge eftersom vi blev lite opepp när de andra inte kom. Så typ en halvtimme senare stack vi hem igen. Lite onödiga pengar slösta där, menmen. Vi åkte hem till Fredrik igen och gick o la oss o pratade massa skit innan vi somnade.

Vaknade av att killarna pratar på för fullt, o då är klockan bara typ runt 6-7 tiden typ? Inte sov vi något mer sen iaf. Hade sprängande huvudvärk i princip hela dagen, fyfan. Låg o segade fram till 1-tiden. Sen åkte vi mest bil. Åkte bl.a. till en sjö för att Jeff o Freddan skulle "bada" men då sjön var isbelagt blev det mest åla sig på isen o låtsas simma haha, såg ganska galet ut, men man fick sig ett skratt!

Sen drog vi till ett köpcenter där jag passade på att köpa två julklappar, skönt o ha endel avklarat! Sen åkte vi hem till Stoffe för att fräscha upp oss, kände ju oss inte jättefräscha eftersom vi inte hann duscha innan vi åkte ut på vår lilla biltur. Sen åkte Stoffe o hans pappa o hämtade pizza som vi åt sen, riktigt gott och sjukt snällt av dom att bjuda mig o Mathilda! (:
Jonte o Fredde kom för att börja förfesta med oss. Jag och Mathilda mådde ju dock inte toppen så vi var inte så taggade först, men sen tog vi oss i kragen occh började. Det tog väl inte jättelång tid innan vi var igång och allt kändes på topp igen! Sen kom en tjej också o gjorde oss sällskap, trevlig var hon! Sen tog vi taxi till stan. Dock skulle ju jag och två till ta den andra taxin, men även denna gång kom det aldrig någon andra taxi, så vi fick ringa efter en så tillslut kom vi fram. Väl inte blev det lite dans men mest social vid bordet o drinkar!
Jonte o Mathilda inne på KB, typ världens sämsta upplösning, mobilkamer, säger väl ganska mkt ehe.


Vid 4-tiden stängde det och vi var verkligen kvar sist av alla, stod aslänge o väntade på taxi.
Alla åkte med hem till Stoffe och det blev efterfest. Vet inte när jag somnade men det roliga var att Tim hade tagit ett kort på Jeff när han däckade över mig och Stoffe, den bilden var tagen vid halv 9 typ haha.
Vid 10 vaknade vi igen, hur det nu gick till. Dock var vi alla ganska slitna så låg mest o kollade massa sjuka o roliga youtube-klipp. Sen skjutsade Stoffe oss till stationen o även Tim o Jeff följde med.

Nu är man hemma igen, har duschat o känner sig någorlunda fräsch. Känner att jag borde lägga mig snart med tanke på att jag inte sovit så många timmar denna helg. Men den har verkligen varit sjukt rolig och det var roligt att träffa skåningarna igen, var ju typ ett halvår sen senast! Kul att man lärde känna dom, för dom är sjukt roliga o galna, o sånt gillar vi!! Hoppas det inte dröjer alltför länge innan man träffar dom igen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0